Creatievere copy, meer clicks: dit is het vernieuwde sponsorblok op funda

Direct aandacht met een advertentie tussen de objectinformatie op funda: dat kan met het sponsorblok. Tussen de omschrijvingen en kenmerken van een woning springt jouw advertentie meteen in het oog. En met ons vernieuwde sponsorblok val je nóg meer op:


Het vernieuwde sponsorblok:

  • meer ruimte voor je titel
  • creatiever met copy: een subtekst tot wel 50 tekens
  • logo én bedrijfsnaam prominent aanwezig
  • visueel aantrekkelijker door een zelfgekozen afbeelding
  • maak gebruik van een opvallende CTA-button


Test het vernieuwde sponsorblok



Mobiele weergave | Logo en tekstlink


Desktop weergave | Afbeelding en button

Copy + beeld = meer naamsbekendheid

Door de combinatie van meer tekst met aantrekkelijker beeld komt jouw merk nog prominenter onder de aandacht. In het vernieuwde sponsorblok is plaats voor een groot of klein logo en de bedrijfsnaam. Zo werken zowel gerenommeerde merken als nieuwe spelers aan hun naamsbekendheid.

Beschikbaar als test voor directe- en programmatic guaranteed deal

Het vernieuwde sponsorblok is vanaf nu beschikbaar voor jouw advertentiecampagnes als directe- of programmatic guaranteed deal. Benieuwd wat het jouw campagne oplevert? Neem contact op met je advertisingconsultant om je campagne om te zetten in het nieuwe sponsorblok.




Mobiele weergave | Afbeelding en button

Claire Alma

Het vernieuwde sponsorblok testen?

Claire denkt met je mee!

Meer weten over het vernieuwde sponsorblok op funda? Of samen een test opzetten? Claire en haar collega-advertisingconsultants denken graag met je mee. Mail ze op sales@funda.nl of bel direct (020) 561 82 29.