Funda. Meer dan een huizenplatform

Ontdek unieke inzichten van de funda bezoeker

Wat maakt de funda gebruiker die de deur bij ons platloopt uniek en anders dan diegene die maar heel soms bij ons aanklopt? Met inzichten uit ons gebruikersonderzoek brengen we het gedrag en de behoeften van onze bezoekers in kaart. Bepaalde inzichten die voor jou als adverteerder relevant kunnen zijn en een kijkje geven in de wensen van jouw doelgroep.

Download gelijk het onderzoek

Een kleine greep uit de gebruikers inzichten

Op basis van onze inzichten weet je zeker dat je doelgroep op funda te vinden is. Je bereikt ze door te adverteren op funda en kan ze op een efficiënte manier laten zien wat jij hen te bieden hebt.

49% komt minstens één keer per week langs

En degenen die actief op zoek zijn naar een nieuwe plek? Funda is praktisch hun tweede thuis.

Voornaamste leeftijdcategorie is 18 tot 54 jaar

Met gemiddeld een universitaire diploma, een hoger inkomen en spaargeld. Veelal huiseigenaren.

Frequente bezoekers zijn echte renoveerkampioenen

Ze denken eraan om hun tuin, badkamer, keuken, vloeren en ramen te renoveren.

Ze stappen over op zonne-energie

25% heeft afgelopen jaar zonnepanelen geïnstalleerd of is van plan dit komende jaar te doen.

Ze houden van interieurproducten

+/-50% van de funda-gebruikers is van plan te investeren in huisaccessoires, meubels en keukenapparatuur.

Ze zijn op zoek naar inspiratie voor thuis

Funda wordt het meest gebruikt als inspiratiebron is interieur en styling.

Wordt onderdeel van de woonreis van de funda gebruiker

De miljoenen mensen die maandelijks op funda zitten hebben allemaal een eigen behoefte. Van serieuze zoekers tot mensen die even binnen willen kijken bij de buren, ze zitten dag en nacht op ons platform. Ons onderzoek biedt inzicht in waarom ze op ons platform komen en waar je de funda gebruiker warm voor kan maken. Van woonvraag tot relevante informatie en producten.

Van woonaccessoires tot tuinbenodigdheden. We zien een enorm verschil in interesse, behoefte en aankoopgedrag ten opzichten van iemand die niet op funda zit. Woonproducten onder de aandacht brengen bij de funda gebruiker is dus bewezen relevant. Maar we weten meer! Van verbouwbehoefte, verduurzamingvragen tot de mate waarin ze in de markt zijn voor een elektrische fiets.

Geinteresseerd in meer inzichten?

Download hier het gehele onderzoek

Bouw aan je fanbase

Breng jezelf onder de aandacht, laat zien wat jou onderscheidt en creëer een voorkeur voor je merk.

Als mensen op zoek zijn naar wat jij kan bieden, is het de kunst om te zorgen dat mensen je gaan leren kennen. Funda biedt veel ruimte om jouw uniek verhaal te vertellen op de juiste plek, op het juiste moment, aan de juiste doelgroep. Want dankzij onze unieke targetingmogelijkheden, weten we tussen die miljoenen bezoekers precies jouw gedroomde klant te raken.

  • Haak in op het meest relevante moment in de customer journey
  • Ga voor een hoge CTR met de inzet van native advertentieposities
  • Vergroot de kans op conversie met onze targetingmogelijkheden

Neem contact op

Maurice Noten

Bij funda ben je onderdeel van dé woonreis van heel Nederland

Laten we samen aan de slag gaan. Maurice helpt je verder.

Mail ons op adverteren@funda.nl