REMAX De Woonspecialist

Beoordelingen gemiddelde

9,2

Het gemiddelde is gebaseerd op 30 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 40% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Een funda gebruiker
Pablo Picassostraat 567
3,5
Ik zou deze makelaar niet aanbevelen.
Wij kijken helaas niet volledig tevreden terug op het traject. De verkoop is uiteindelijk gelukt en het hypotheekadvies richting de bank is, buiten het adviesrapport om, goed verlopen. Daar willen we ook eerlijk in zijn. Na correctie was het adviesrapport inhoudelijk ook goed. Tegelijkertijd vonden wij het totale proces rommelig en stroperig. In het eerste adviesrapport stonden meerdere fouten, waaronder een gegevens omtrent onze situatie. Ook bevatte het rapport meerdere taalfouten. Daarnaast zijn wij tijdens het traject niet gewezen op mogelijke bereidstellingsprovisie/verlengde rente. Dit kwam voor ons pas aan het einde als verrassing. Wij begrijpen dat de hoogte hiervan kan fluctueren, maar hadden verwacht dat dit risico in ieder geval tijdig benoemd zou worden, zeker omdat wij het volledige traject via RE/MAX hebben gedaan. Ook rondom de verkoop waren er meerdere slordigheden. De Funda brochure bevatte fouten die pas na meerdere keren appen en bellen goed werden aangepast. De woning bleef bovendien op Funda onterecht op “onder bod” staan, totdat wij hier zelf iets van zeiden. Gedurende het traject moesten wij vaak zelf achter zaken aan. Contact met de makelaar kwam voor ons gevoel vooral vanuit ons, terwijl wij juist meer proactiviteit hadden verwacht. We hebben aangegeven dat we niet helemaal tevreden waren en graag meer duidelijkheid en proactiviteit in de communicatie wilden, maar hierin zagen we weinig verbetering. Wat ons vooral stoorde, was dat veel zaken last minute gebeurden. Documenten, rapporten en brochures lieten lang op zich wachten, waarna wij ze vervolgens dezelfde avond nog moesten controleren. Dit voelde onnodig gehaast, zeker omdat de planning ruim van tevoren bekend was. Kortom: het huis is uiteindelijk verkocht, maar wij voelden ons onvoldoende meegenomen in het proces. Er was te veel onduidelijkheid, te weinig proactiviteit en te veel correctiewerk vanuit onze kant. Vergeleken met onze eerdere ervaring bij de aankoop van een woning viel dit traject ons tegen.
Deskundigheid
3
Lokale marktkennis
5
Prijs / kwaliteit
4
Service en begeleiding
2
Een funda gebruiker
James Johnsonstraat 5
9,3
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Mijn ervaring met deze makelaar is overwegend positief. Hij heeft niet alleen mijn woning succesvol verkocht, maar dacht ook actief mee bij de aankoop van mijn nieuwe huis. Zijn advies was eerlijk, duidelijk en altijd in mijn belang. Dat gaf veel vertrouwen tijdens het hele traject. De communicatie verliep prettig en ik werd steeds goed op de hoogte gehouden van de stappen die genomen werden. Ook reageert de makelaar heel snel als je een vraag hebt (zelfs na werktijden). Er waren wel een paar kleine slordigheidjes in de Funda‑advertentie, zoals details die net wat strakker of zorgvuldiger konden. Dat had iets beter gekund, maar het deed gelukkig niets af aan het uiteindelijke resultaat. Al met al ben ik heel tevreden. Een betrokken en kundige makelaar die verder kijkt dan zijn eigen opdracht en je ook bij de aankoop uitstekend ondersteunt.
Deskundigheid
9
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
10
Reactie van REMAX De Woonspecialist
Beste, dank je wel voor deze beoordeling. Gelukkig waren die slordigheden geen dealbreaker. Leuk traject met een mooi resultaat. Gr, Hans
Een funda gebruiker
Nereusburg 61
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Mijn eerste ervaring met een makelaar, alles verliep zoals ik mij dat had voorgesteld. Zie bovengenoemde service punten
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Reactie van REMAX De Woonspecialist
Dank jullie wel voor deze waardering. Erg graag gedaan en ik hoop dat ik een beetje rustig heb gecreëerd in het gehele proces. Gr en tot snel, Hans
John de Bie
Jan van Ransdorpstraat 10 C
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
De samenwerking met Hans konings was uitstekend te noemen. De uiteindelijk prijs is geworden wat door Hans geprognosticeerd was. Niets anders dan lof. Ook de social media campagne rondom de woning was erg goed
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
jeremy Kraak
van Herwijnenplantsoen 238
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Vond het super, staat altijd klaar en bereikbaar. Fijn contact en een beter resultaat dan durven hopen! Zeker een aanrader!
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Reactie van REMAX De Woonspecialist
Dank Jeremy voor de fijne review. Was een leuk traject, kopen uiteindelijk weer verkopen daarna weer mooi aangekocht. Mooie stappen gezet! Veel woonplezier, binnenkort ff een kopje koffie, gr Hans