Wanneer kiest u voor funda Compleet?

 

Kwalitatieve leads voor uw object én voor uw kantoor

Merkt u dat uw object weinig kwalitatieve leads oplevert? Zet dan in op funda Compleet. Daarmee geeft u zoekers meer informatie en dus een completer beeld van een woning. Zo weten zij beter waar ze aan toe zijn als ze contact met u opnemen. Ook interessant: met funda Compleet worden objecten 59% vaker gevonden.

Met funda Compleet kunt u uw leads al op voorhand kwalificeren. Dat heeft alles te maken met de informatie die u verschaft. Die is met funda Compleet namelijk, de naam zegt het al, compleet.

Beter geïnformeerde zoekers

Naast een uitgebreide omschrijving, een overzicht van kenmerken, een onbeperkt aantal foto’s en informatie over locatie en buurt, kunt u ook een plattegrond, 360° foto’s en een video toevoegen aan de objectpagina. Hiermee krijgt de zoeker een compleet beeld van de woning en weet hij of zij dus al grotendeels waar hij aan toe is als hij contact met u opneemt. En hoe beter deze leads, hoe groter de kans dat een bezichtiging ook de beste koper oplevert.

Bijkomend voordeel: hoe completer u een woning presenteert op funda, hoe hoger deze verschijnt in de resultatenlijst als zoekers sorteren op relevantie. Een object wordt 59% vaker gevonden wanneer deze compleet wordt gepresenteerd. U genereert dus automatisch een groter bereik.

Kantoorbekendheid

Funda Compleet is ook een handig middel om uw kantoor meer zichtbaarheid te geven. Als u standaard funda Compleet inzet, zal uw eigen kantoornaam vaker voorbijkomen; uw objecten staan dan immers hoger in de lijst. Zo zien naast potentiële kopers óók potentiële verkopers u vaker voorbijkomen. Een win-winsituatie dus: uw verkoper is blij met de goede manier waarop u zijn/haar woning presenteert en uzelf bouwt snel een reputatie op als de makelaar die weet hoe een goede woningpresentatie eruit hoort te zien.

Leads op funda

Om erachter te komen hoeveel bereik uw object heeft en hoeveel leads hieruit voortvloeien, gaat u naar uw objectdetailpagina in de funda desk. Gebruik vervolgens de funda Barometer om uw eigen prestaties te vergelijken met de gemiddelde prestaties van objecten in uw regio gemiddeld presteren.

De funda funnel helpt u vervolgens om te analyseren waar u goed op scoort en waar iets minder. Deze trechtervorm laat zien hoe een grote groep funda-bezoekers (uw bereik) zich uitkristalliseert naar serieus geïnteresseerden en vervolgens potentiële klanten (leads). Bekijk eens waar in de funnel mensen afvallen en waar u dus leads kwijtraakt. Ziet u bijvoorbeeld dat uw object wel voldoende aandacht krijgt, maar te weinig kwalitatieve leads oplevert? Dan kunt u daar verandering in brengen met funda Compleet.

Wilt u meer weten over funda Compleet of het product aanschaffen? Dat kan hier.

Meer over dit onderwerp