Wanneer kiest u voor Woning in beeld?

 

Eerste hulp bij achterblijvend bereik

Merkt u dat uw object minder huizenzoekers bereikt dan u wilt? Denk dan aan Woning in beeld: uw object verschijnt een maand lang prominent op de homepage van funda. Een slim middel om in te zetten voor bijzondere objecten, waarvoor mensen graag verhuizen naar een andere plaats. En voor objecten die dreigen te verdrinken in het grote aanbod van een populaire stad.

Hoe mooi of bijzonder uw object ook is, soms bereikt u er minder mensen mee dan u zou willen. Als u uw object onder de aandacht kunt brengen van een bredere doelgroep, vergroot u dat bereik. Daarvoor hebben we Woning in beeld in het leven geroepen. Hiermee verschijnt uw object een maand lang prominent op de homepage van funda. Het spreekt voor zich dat u hiermee een groot publiek bereikt: het aantal keer dat onze homepage bekeken wordt, ligt gemiddeld op 20 miljoen keer per maand.

Al die bezoekers kunt u uw object tonen. U kunt kiezen of u uw object bij zoekers uit heel Nederland wil uitlichten of dat u zich liever richt op de bezoekers die zoeken binnen een, twee of drie specifieke provincies. Juist als het om een bijzonder object gaat – een woning waarvoor mensen graag verhuizen naar een andere plaats bijvoorbeeld – is het slim om Woning in beeld in te zetten.

Heeft u een bijzondere woning die dreigt te verdrinken in het grote aanbod in een populaire plaats? Ook dan is Woning in beeld een handig middel om extra bereik te genereren.

Bekijk uw prestaties

Hoe Woning in beeld voor u werkt, ziet u eenvoudig in uw objectstatistieken in de funda desk. En met onze halfjaarlijkse Barometer kunt u uw prestaties vergelijken met het landelijk of regionaal gemiddelde. Dat doet u door uw objectstatistieken onder ‘Gevonden’ af te zetten tegen het gemiddelde bereik in de regio waar het object staat, zoals vermeld in de Barometer.

Tip: Zet de objectstatistieken op de laatste zeven dagen voor een representatieve weergave. Zit u onder het gemiddelde? Zet Woning in beeld in en volg aan de hand van uw objectstatistieken precies welke boost dit product geeft.

De klantfases via de funda funnel

Met de Barometer vergelijkt u uw prestaties op het gebied van bereik, het aantal keer dat uw objectpagina bekeken is en het aantal leads. Samen vormen het bereik, de interesse en het contact de funda funnel.

Met de funnel kunnen we u de klantfases laten zien waarin bezoekers van funda zich bevinden. Van bezoekers naar geïnteresseerden naar potentiële klanten die contact met u opnemen, oftewel een lead. In principe doorloopt iedereen die serieus op zoek is naar een woning deze stappen.

Hulp nodig bij het inzetten van Woning in beeld? Bekijk de veelgestelde vragen. Liever meteen aan de slag? Probeer Woning in beeld direct uit in de funda desk.

Meer binnen dit onderwerp