Wanneer zet u Toppositie in?

 

Meer bereik in gerichte doelgroep

Heeft u een object in de buurt van een stad met veel huizenzoekers? En denkt u dat zoekers in die stad uw object ook interessant vinden? Laat het dan boven hun resultatenlijst verschijnen met Toppositie. Daarmee trekt u meer aandacht van een gerichte groep huizenzoekers.

Toppositie is een handig middel om in te zetten als u een woning extra wilt laten opvallen onder huizenzoekers met een specifieke zoekopdracht. Uw object wordt een week of een maand lang prominent boven de resultatenlijst van deze groep huizenzoekers getoond en valt dus direct op.

Doelgericht opvallen

Heeft u een woning in Schiedam waarvan u voelt dat deze ook interessant is voor de zoekers in het populaire Rotterdam? Met Toppositie komt deze woning, naast in de resultatenlijst van Schiedam, dan ook boven de resultatenlijst van zoekers binnen Rotterdam. Zo neemt het bereik van uw object toe, en daarmee ook de kans dat de juiste koper het ziet.

Maar ook als uw object wél in een populaire stad als Rotterdam ligt, kan Toppositie lonen. Immers: in een grote stad staan vaak veel woningen tegelijk te koop, waardoor uw object misschien ondergesneeuwd dreigt te raken. Zeker weten dat de serieuze zoeker uw object ziet? Zet dan Toppositie in.

Probeer uit wat werkt

Extra handig is dat u kunt variëren met Toppositie. Gedurende de looptijd van het product kiest u zelf waar uw object wordt getoond. Bijvoorbeeld een week in Schiedam, een week in Rotterdam, misschien wel een week in Delft? De prestatie van het object meet u eenvoudig met de objectstatistieken in de funda desk. Zo kunt u testen wat het best werkt.

Meer bereik met Toppositie

Wilt u weten of Toppositie voor uw object het juiste middel is om in te zetten? Kijk dan eerst naar uw objectstatistieken op uw objectdetailpagina in de funda desk. Daar ziet u hoe uw object presteert. Met behulp van de funda Barometer vergelijkt u uw resultaten met de gemiddelde prestaties van objecten in de regio. Zit u daaronder? Dan helpt de funda funnel u inzichtelijk te maken waar u bij kunt sturen om uw prestaties te verbeteren. Dit trechtervormige model maakt duidelijk hoe funda-gebruikers zich gedragen in hun zoektocht naar een geschikte woning; hoe zij de stap maken van bezoeker (bereik) naar serieus geïnteresseerde (interesse) tot potentiële klant (leads).

Met Toppositie oefent u invloed uit op de eerste stap in de funnel: het bereik. Dit product helpt u heel doelgericht uw bereik te sturen. Daardoor heeft Toppositie potentieel ook grote invloed op het aantal contactaanvragen. Immers: hoe groter het bereik, hoe meer contactaanvragen daaruit kunnen voortvloeien.

U kunt Toppositie direct zelf uitproberen in de funda desk. Hulp nodig bij het instellen van het product? Bekijk dan de veelgestelde vragen.

Meer binnen dit onderwerp