Meer inzicht met verbeterde kantoorstatistieken in Funda desk

Zie direct welk deel van de contactaanvragen om een aan- of verkoopverzoek gaat
Waarom deze aanpassing?
Na de objectstatistiekenpagina is nu ook de kantoorstatistiekenpagina in Funda desk vernieuwd. Behalve dat deze pagina in een nieuw jasje is gestoken, vind je er nu ook meer inzichten. Sinds oktober vullen Fundabezoekers op het contactformulier op de kantoorpagina in waarom zij contact opnemen met jouw kantoor. De resultaten van dit formulier zie je vanaf nu terug in Funda desk.
Wat is er veranderd?
In een nieuwe grafiek zie je in één oogopslag waarom fundabezoekers contact opnemen via jouw kantoorpagina. De grafiek laat zien hoeveel contactaanvragen er vanaf oktober 2024 gaan over ‘verkoopverzoeken, aankoopverzoeken en bezichtigingsaanvragen’.
De grafieken ‘aantal keer bekeken’ en ‘aantal keer gecontacteerd’ worden overzichtelijker weergegeven en tonen nu data van de afgelopen twaalf maanden.
Bovenaan de pagina zie je hoe vaak jouw kantoorpagina in totaal is bekeken en hoe vaak er contact is opgenomen.
Als NVM-makelaar zie je naast bovenstaande grafieken ook een grafiek waarin staat hoe vaak jouw kantoor is getoond in de ‘Zoek een NVM-makelaar' tool.

Voor

Na
Wat moet je hiervoor doen?
Log in op Funda desk, klik op ‘Kantoor’ en vervolgens op ‘Statistieken’ om de vernieuwde statistiekenpagina te bekijken.
Met de introductie van het nieuwe contactformulier en de verbeterde kantoorstatistieken in funda desk zie je in een oogopslag waarom consumenten contact opnemen met jouw makelaarskantoor.
