‘Voor het financiële verschil hoef je het niet te doen’
Wat kunnen fullservicemakelaars en internetmakelaars van elkaar leren?Pieter van Wensen en Frank Huibers praten erover.
Dit jaar viert funda het twintigjarig jubileum, een flinke leeftijd in internetjaren. U kunt gedurende het hele jaar jubileumcontent verwachten waarmee we stilstaan bij deze mijlpaal. Kijk de komende tijd samen met verschillende makelaars en andere experts terug én vooruit.
Wat kunnen fullservicemakelaars en internetmakelaars van elkaar leren?Pieter van Wensen en Frank Huibers praten erover.
Waarom gebruikt de ene makelaar wel social media en de ander niet? ‘Met social media kun je het stereotype beeld van de makelaar kantelen.’
Twee makelaars, twee meningen: dit keer bespreken vader en zoon hun generatieverschil.
Funda kan en wil meer waarde toevoegen op het gebied van woongerelateerde zaken. CEO Quintin Schevernels licht dit toe.
Marijn Pijnenborg was een van de eerste directeuren van funda. Ze kijkt terug én werpt een blik op de toekomst.
Hoe ziet NVM-voorzitter Onno Hoes de toekomst van funda? Wat is er nodig om een volgende stap te zetten?
Waar gaan funda en de NVM zich de komende tijd op focussen? Quintin Schevernels en Onno Hoes geven antwoord.
Mike DelPrete is expert op het gebied van online real estate tech. Welke trends ziet hij voor de toekomst?
Tineke Schouten is funda-fan en bezoekt het platform bijna iedere dag. Ze vertelt er graag over.
Is funda helemaal geworden wat mede-oprichter Timo Smit er destijds van gehoopt had?
Is funda helemaal geworden wat mede-oprichter Timo Smit er destijds van gehoopt had?
Wat gaf Timo Smit, mede-oprichter van funda, het idee om het platform in 2001 te starten?
Vastgoedstrateeg Arjan Terpstra zag hoe makelaars steeds meer marketeers werden. Een goede ontwikkeling?
Twee makelaars, twee meningen: dit keer bespreken Gerard Schurink en Pieter Meijer de impact van funda.