Topservice van begin tot eind.
Wat een fijne ervaring hebben wij gehad met Ivo. Vanaf het allereerste kennismakingsgesprek voelde het contact vertrouwd, professioneel en ontspannen.
Het aankopen vonden we best een spannend traject, maar dankzij Ivo hebben wij ons geen moment zorgen hoeven maken. De communicatie was simpelweg perfect: we werden van elke stap snel op de hoogte gehouden, kregen snel antwoord op al onze vragen en zijn advies was altijd eerlijk en deskundig.
Wij raden Ivo absoluut aan vanwege zijn enorme kennis van de lokale woningmarkt, wat heeft geleid tot een slimme strategie en super resultaat.
Daarnaast vonden wij zijn persoonlijke aanpak heel fijn, geen nummertje, maar oprechte aandacht voor onze wensen en situatie.
We voelden ons ontzorgt gedurende het aankooptraject, maar ook daarna.
Kortom: wij vonden je een makelaar die niet alleen ontzettend deskundig is, maar ook net dat stapje extra zet met een glimlach. Nogmaals ontzettend bedankt voor de geweldige begeleiding.
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling