De Makelaars Jenné | Baars | Jenné

Elk huis heeft een verhaal, laat ons het vertellen

Verkoop gemiddelde 9,2

Deskundigheid
9,3
Lokale marktkennis
9,3
Prijs / kwaliteit
9,0
Service en begeleiding
9,1

Voor deze gemiddelden nemen we enkel de 77 beoordelingen van de afgelopen 24 maanden. Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer..

Verkoop beoordelingen

Dhr. Bouchier
Dunantstraat 532
9,8
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Een vlot handelende makelaar die de woning markt goed kent, en deskundig is betreft de woningbouw, die meedenkend en goed adviserend is naar de klant. Zeer positief hebben we deze makelaar ervaren, en danken hem voor de goede verkoop begeleiding van ons appartement, dat nu erg snel heeft kunnen plaats vinden. En wenzen "De Makelaars Jenné | Baars | Jenné"en hun team veel verder succes toe met hun makelaars werkzaamheden.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
9
Karolina Filpiak
Lelievaart 32
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Wij zijn zeer tevreden. Goed contact en professionele service. Ons huis was snel en efficiënt verkocht. Zeker een aanrader!
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Een funda gebruiker
5,5
Ik zou deze makelaar niet aanbevelen.
Het zijn allemaal aardige mensen, maar het gaat hier om de zakelijke meerwaarde. Dan constateer ik dat - er door DEmakelaars nooit een initiatief is genomen om te vragen naar onze kijk op hun functioneren (niet mondeling, niet digitaal, niks), terwijl dat op z'n zachtst gezegd niet vlekkeloos was. - er een systeem van digitale communicatie wordt gehanteerd waarbij de informatie gelijktijdig zowel intern als extern (naar de klant) wordt verspreid. Dit, terwijl de klant de interne vanzelfsprekendheden in communicatie en systeem niet kent. Dit leidt tenminste tot vermijdbare misverstanden. - DE digitale communicatie hanteert in plaats van mondeling contact. Wij hebben dit beleefd als onbelangrijkheid van de klant. Digitale communicatie kan m.i. alleen goed functioneren in de context van goed mondeling contact. - DEmakelaars het voor de klant bijzondere karakter van deze gebeurtenis, de huisverkoop, onderschat. Concreet: * Bij fouten of tekorten werd meermalen de oorzaak eerst extern gezocht. Voor ons komt het juist sterk over als een makelaar (professional) eerst sowieso excuus maakt dat hij de fout niet heeft gezien en zegt naar de oorzaak op zoek te gaan. In eerste reactie speculeren komt niet sterk over. (Vb.: het energielabel was abusievelijk in reclame gezet op C, terwijl het B moest zijn. Dan wordt de oorzaak daarvoor eerst gelegd bij het nieuwe landelijke registratiesysteem. De klant was al op de hoogte van het feit dat dit systeem in dit geval niet de oorzaak kon zijn). * Een makelaar mág niet 'draaien' in zijn argumentatie. DEmakelaars doet dat wel: Voor de start van verkoop vond DE dat de verkoop zeker voor de taxatiewaarde zou plaatsvinden, ook als de verkoopwaarde om strategische reden lager werd geadviseerd. Toen na 2,5 week etalage het eerste (en laatste) bod werd uitgebracht op hoogte van de verkoopwaarde, waarschuwde in dit geval DEmakelaars gelijk voor de risico's van overvraging en het negatief effect van te lang te koop staan (...). * De DE-verkoopbrochure voor ons huis vonden wij onder de maat. Wij wisten bovendien niet dat zoiets zou komen en kregen hem dus onverwacht toegestuurd. Naar mijn mening is het zeer klantonvriendelijk om zo'n beeldvormend product te presenteren zonder consultatie van c.q. overleg met en inbreng van de klant.
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
6
Prijs / kwaliteit
4
Service en begeleiding
4
Een funda gebruiker
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Ik ervaar een perfecte en kundige begeleiding van mijn huis. Het kantoor is goed bereikbaar en de medewerkers zeer klantgericht
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Dhr. nicolaas van der toorn
Florazoom 23
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
We zijn zeer tevreden met de wijze waarop de heer Erik Jenné het hele verkoopproces op zich genomen heeft. Ontzorgen is in dat verband geen loze term. Alles is uitgebreid besproken, vragen en opmerkingen van onze kant zijn snel en deskundig opgepakt. Geen mooie verhalen maar eerlijke info over de diverse mogelijkheden, met een duidelijke kennis van de plaatselijke woningmarkt. Ook de contacten met het secretariaat verliepen altijd heel soepel. Kortom, we ervaren De Makelaars als een deskundig en betrouwbaar kantoor, dat we graag anderen aanraden.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10

De Makelaars Jenné | Baars | Jenné

Schoutenhoek 40,
2722 EJ Zoetermeer
Vandaag geopend tot 17:00, telefonisch bereikbaar tot 17:00

Openingstijden

Ma 9:00 - 17:00
Di 9:00 - 17:00
Wo 9:00 - 17:00
Do 9:00 - 17:00
Vr 9:00 - 17:00
Za Op afspraak
Zo Gesloten

Telefonisch bereikbaar

Ma 9:00 - 17:00
Di 9:00 - 17:00
Wo 9:00 - 17:00
Do 9:00 - 17:00
Vr 9:00 - 17:00
Za Niet bereikbaar
Zo Niet bereikbaar