Funda Compleet voor optimale aandacht

 

Het belang van een volledige presentatie

Natuurlijk zorgt u als makelaar voor goede foto’s van uw object. Maar anno 2020 zijn er legio mogelijkheden om uw object nóg beter en mooier over te brengen. Al die opties komen samen in funda Compleet.

Hoe mooi of bijzonder uw object ook is, de kans bestaat dat het zich niet vanzelf verkoopt. Meestal moet daar een extra stap voor worden gezet. Omdat de meeste zoekers online actief zijn, is het zaak uw object daar ook zo mooi, zo optimaal én zo compleet mogelijk te presenteren.

Wat is funda Compleet?

Funda Compleet is een uitbreiding op funda Basis waarmee u – naast een uitgebreide omschrijving, een overzicht van kenmerken, een onbeperkt aantal foto’s en informatie over locatie en buurt – ook een plattegrond, 360° foto’s en een video kunt toevoegen. Zo geeft u de zoeker een compleet beeld van de woning.

Een compleet gepresenteerd object wordt 59% vaker gevonden

De producten van funda Compleet helpen u om de objectinformatie en -presentatie zo volledig mogelijk te maken. Dat is belangrijk, want hoe vollediger de informatie, hoe hoger uw object terechtkomt in de resultatenlijst. En cijfers liegen niet: een object wordt 59% vaker gevonden wanneer het compleet wordt gepresenteerd.

Plattegrond

De plattegrond is voor velen een handig hulpmiddel om in één oogopslag te zien hoe de woning in elkaar steekt. Belangrijk, vinden funda-bezoekers: 75% van hen is minder snel geneigd een bezichtiging in te plannen als een plattegrond ontbreekt. Bij woningzoekers onder de 45 jaar is dat zelfs 85%.

360° foto’s

De 360° foto’s zijn voor funda-gebruikers ook een belangrijke trigger om wel of niet naar een woning te gaan kijken: een op de drie funda-gebruikers jonger dan 45 jaar geeft aan dat de aanvraag van een bezichtiging afhangt van de aanwezigheid van 360° foto’s.

Video

Steeds meer marketeers weten dat ook video een zeer gewaardeerd middel is om uw object tot zijn recht te laten komen: 85% van hen gebruikt video in hun marketing, blijkt uit onderzoek van Wyzowl (2019). Dat waardeert de consument ook; die kijkt tussen de zeven en zestien uur per week onlinevideo. Video overtuigde 84% van hen om actie te ondernemen – bijvoorbeeld de aanschaf van een product of service. Voor een op de vier funda-gebruikers is de aanwezigheid van een video bepalend voor het wel of niet plannen van een bezichtiging.

Wilt u meer weten over funda Compleet of het product aanschaffen? Dat kan hier.

Meer binnen dit onderwerp