Val op met Woning in beeld

 

Uw object onder de aandacht bij miljoenen zoekers

Als makelaar wilt u vanzelfsprekend zo veel mogelijk aandacht genereren voor uw object. Maar sommige objecten zijn net wat meer bijzonder dan andere en vragen om wat voor reden dan ook om een groter bereik. Funda biedt een unieke manier om het bereik van uw object of nieuwbouwproject een boost te geven: Woning in beeld.

Hoe mooi, bijzonder of uniek uw object ook is, het moet wel worden gevonden door het grote publiek. Met Woning in beeld bereikt u dit grote publiek.

Veel kliks

Door te kiezen voor Woning in beeld staat uw object een maand lang op een prominente plek op de homepage van funda. Die werd in 2019 180 miljoen keer bekeken. Een derde van de bezoekers scrollt door naar Woning in beeld.

De zogenoemde CTR, de click through rate oftewel het aantal keer dat mensen klikken op de uitgelichte woning, is ongeveer 5%. Dat betekent dat vorig jaar de objecten die in Woning in beeld stonden bij elkaar zo’n 9 miljoen keer zijn bekeken!

Met Woning in beeld bepaalt u heel specifiek bij wie het object in beeld komt

Bereik kiezen

Deze klinkende cijfers brengen een fiks bereik met zich mee. Dat bereik kunt u zelf kiezen. Wilt u bijvoorbeeld uw object in een specifieke provincie onder de aandacht brengen? Dat kan. Twee of drie provincies behoren ook tot de mogelijkheden. Een parel waar de consument het land voor zou doorkruisen? Dan kunt u het object in heel Nederland zichtbaar laten zijn. Dat is Woning in beeld: u bepaalt welke doelgroep u wilt bereiken en bij wie het object in beeld komt.

Hulp nodig bij het inzetten van Woning in beeld? Bekijk de veelgestelde vragen. Liever meteen aan de slag? Probeer hier direct Woning in beeld uit.

Meer binnen dit onderwerp