Zichtbaar op funda met optimale advertenties

 

Persoonlijke begeleiding en advies op maat

Met meer dan 50 miljoen bezoeken per maand is funda dé plek voor makelaars om zichzelf te profileren en hierdoor kwalitatieve leads te genereren. Dat kan bijvoorbeeld met online advertenties. Daar willen we u natuurlijk graag bij helpen, bijvoorbeeld met persoonlijke begeleiding en advies op maat. Accountmanager Ingrid Kes, die veel contact heeft met makelaars, en Michael Kamer, onze Ad Operations Professional die alles weet van succesvolle advertenties, vertellen u graag meer.

Ingrid en Michael zorgen er samen met u voor dat u een zo optimaal en relevant mogelijk bereik genereert voor uw kantoor op funda. Deze manier van adverteren, die wij 'full service adverteren' noemen, heeft een aantal voordelen. Onder andere persoonlijke begeleiding en advies op maat.

Op maat gemaakte advertenties

Ingrid: ‘Makelaars die met onze hulp adverteren op funda kunnen in plaats van één beeld meerdere foto’s aanleveren en er is meer mogelijk qua opmaak. We adviseren ook over beeldmateriaal en uiteraard maken wij de advertentie.’

Een ander voordeel van full service adverteren zijn de mogelijkheden voor targeting. ‘Als u kiest voor een advertentie op maat, kunt u niet alleen segmenteren op plaats, maar uw advertentie ook richten op zoekers binnen bepaalde prijsklassen, woningtypes, provincies, buurten en gemeentes’, legt Michael uit. ‘Wees zichtbaar waar het voor u relevant is; als Groningse makelaar heeft het niet zo veel zin om zichtbaar te zijn in Limburg. Zorg ook voor een goede landingspagina waar de advertentie naar doorlinkt, zodat u uw leads niet kwijtraakt nadat ze op uw website terechtkomen.’

Tips: persoonlijke foto en een natuurlijke look

Ingrid heeft nog een goede tip: kies voor een persoonlijke foto, bijvoorbeeld van uw team, en het liefst eentje die nonchalant overkomt. ‘Geen strakke pasfoto’s dus, wel een leuke kantoorfoto of eentje waar iets lokaals op te zien is,’ vult Michael aan.

Twijfelt u welke foto het beste is? U hoeft niet te kiezen: funda serveert uw campagne geoptimaliseerd uit. Dat betekent dat de advertentie die de meeste doorkliks krijgt en dus het best presteert, het vaakst uitgeleverd wordt. Oftewel: de consument ziet de beste advertentie, met uw beste foto’s, het vaakst.

Ook belangrijk: Hoe ‘natuurlijker’ uw advertentie eruitziet, hoe sneller die wordt aangeklikt. Ingrid en Michael dan ook hun best om uw advertentie niet te veel op reclame te doen lijken. Met hun hulp passen uw advertenties tussen de normale objectvertoningen in de resultatenlijst, maar springen ze er toch uit.

Adverteren betekent zichtbaarheid

Waarom u zou adverteren op funda? Simpel: zichtbaarheid voor uw kantoor, object of project, zegt Ingrid. Daar kunt u uw call to action op aanpassen.

Wilt u graag advies van Ingrid over adverteren op funda? Ze staat u graag te woord op 020-5618219 en via ingrid@funda.nl.

Meer binnen dit onderwerp