In 2019 hadden wij Ruud Jos van MTV Makelaardij als onze aankoop Makelaardij en zijn deskundigheid, bereikbaarheid en prettige manier van communiceren was ons toen al goed bevallen. De woning die we destijds kochten wilden we nu zelf verkopen en we hebben vanwege onze eerdere ervaring weer contact opgenomen met Ruud. Net als de eerste keer hebben wij absoluut geen spijt om hem als onze makelaar, deze keer dus voor de verkoop, aan onze zijde te hebben. Hij heeft ons veel uit handen genomen en was altijd bereikbaar bij vragen. Daarnaast hield hij ons op de hoogte van vervolgstappen of wanneer er iets te melden was. Wij hebben wederom een hele prettige ervaring met Ruud en het team van MTV gehad en hoewel we niet verwachten om in de nabije toekomst nogmaals te verhuizen, weten we wel dat we weer voor Ruud en het team van MTV zouden kiezen als we weer een makelaar nodig zouden hebben!
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling