Maison Makelaars Peel en Maas - Horst aan de Maas

Beoordelingen gemiddelde

8,2

Het gemiddelde is gebaseerd op 12 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 85% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Jule Hendriks
het Eensel 7
8,3
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Het proces is allemaal erg vlot verlopen, ik heb er geen zorgen om hoeven maken. Allemaal duidelijk en dikke prima!
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
8
Service en begeleiding
8
Een funda gebruiker
Karel Appelstraat 35
9,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Het contact met de makelaar en diens team was uitstekend, vakkundig, snel, accuraat en attent. Ik zou deze makelaar aan iedereen kunnen aanbevelen.
Deskundigheid
9
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
9
Een funda gebruiker
Venakker 4
8,5
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Het contact verliep erg prettig. Via de app werden we goed door het verkoopproces heen begeleid. Door de goede adviezen heb ik mijn huis snel en voor een erg mooie prijs verkocht. Dankjewel daarvoor!
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
8
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
9
Dhr. Joosten
Schansweg 40
7,8
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
In aanloop met de verkoop was er wijnig contact. Verderop, tijdens onderhandelingen met kopers werden we steeds van voldoende informatie voorzien.
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
8
Prijs / kwaliteit
8
Service en begeleiding
7
Dhr. van Oostveldt
Bergerweg 49
2,5
Ik zou deze makelaar niet aanbevelen.
Zeer slechte communicatie en overleg, neemt zelf beslissingen die niet zijn besproken, geeft onvoldoende uitleg hierover ! Neemt een hiërarchische houding aan t.o. verkopers en beloofd met veel praatjes voor een zeer snelle verkoop die dan uiteindelijk niet waar kan gemaakt worden !
Deskundigheid
2
Lokale marktkennis
2
Prijs / kwaliteit
5
Service en begeleiding
1
Reactie van Maison Makelaars Peel en Maas - Horst aan de Maas
Tja, hoe zal ik hier op reageren? Misschien het beste als te benoemen dat je het voor een gefrustreerde klant die in een (vecht)scheiding ligt en nergens mee akkoord gaat of normaal wilt overleggen en zichzelf telkens uit de app groep verwijderd en met een te hoge vraagprijs wilt starten en dan de frustratie uit op de makelaar? Gelukkig verwacht ik dat de andere verkoopster wel onze dienstverlening juist heeft ervaren. Soms kun je het in zo'n situatie gewoon niet goed doen!