Heel tevreden. Jordi was vrolijk, goed bereikbaar en is zonder klagen in korte tijd naar een aantal woningen meegeweest. Hij zette af en toe alles even op een rijtje voor me in de app, zonder dat ik er om hoefde te vragen. En als ik naar een woning ging kijken gaf hij vrij snel vooraf al even een financiële indruk als dat kon. Telefoontje naar verkoopmakelaars bij een volle lijst werkte ook altijd goed en zij werden door de verkoopmakelaars ook serieus genomen (belangrijk voor jou).
De onderhandelingen gingen snel en duidelijk. Koopovk werd rustig telefonisch doorgenomen. Ik had erg het idee dat hij altijd on point was en vertrouwde op zijn informatie. Ik ben zelf dienstverlener in de financiële sector, dus ben best kritisch. Bij andere (verkoop)-makelaars merk je soms de druk om een deal te maken best wel, dan krijgen zij betaald en kunnen zij ook weer verder met nieuwe klanten. Het "snelle jongens" gevoel... Dat gevoel had ik totaal niet bij Jordi, stuk of 6 woningen waar ik naar had gekeken... hij hielp me rusrig met elke woning, pushte me nergens naartoe en gaf gewoon steeds de neutrale feitelijke info over de woning, mogelijkheden en verwachting omtrent oveebieden etc.
Verder werd ik steeds netjes op de hoogte gehouden door de binnendienst, met tips en "wat kan je nu verwachten" emails. Dat zijn kleine dingen die je in zo een stressvolle situatie helpen rustig te blijven. Men heeft duidelijk aandacht besteedt dit te cultiveren zodat de klant zich steeds opgevangen voelt.
Wat ik als tip heb... flexibility in de manier van afspraken maken. Thomas de aankoopmakelaar heeft een binnendienst die de afspraken voor je inpland. Anders dan via funda reageren en dat de verkoopmakelaar jou belt, geef je in copaan (NVM zoekwebsite) aan waar je wil kijken en moet je vooraf beschikbaarheid opgeven. Dan plannen zij het in. Voor mij werkte dit totaal niet vanwege mijn drukke en steeds schuivende agenda en omdat ik in een andere stad zocht dan waar ik woonde. De binnendienst was zo ingesteld op hun manier, dat men er even over deed aan te nemen dat het voor mij heel onhandig was. Men bleef me uitleggen waarom het wél handig was... mijn tip zou dus zijn, luister en hoor iets eerder je klant hierin. Ook als het om iets gaat dat men also service beschouwd, als de klant dit onprettig vindt, dan is meebewegen aangenaam. Uiteindelijk is er een voor mij nog steeds ietwat omslachtige mouw aangepast, maar we konden wat soepeler bij een aanpassing komen. Uiteraard is dit echt een tip om tot perfectie te komen. Thomas de aankoopmakelaar is echt een professionele partij die je als klant op 1 zet.
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling