Wanneer kies je voor Blikvanger?

2 minuten leestijd

Meer interesse voor je object

Met Blikvanger kun je een object beter laten opvallen. Een mooi middel als er veel concurrerend aanbod is in de plaats of regio waar de woning staat. Door een unieke eigenschap van je object uit te lichten, vang je letterlijk de blik van bezoekers. En omdat je logo bij de Blikvanger staat, valt ook je kantoor beter op.

De objectstatistieken in funda desk laten zien hoe je object presteert. Merk je dat de groep zoekers flink afneemt in de stap van getoond naar bekeken? Dan kan Blikvanger een interessant product zijn. Hiermee valt je object namelijk meer op in de resultatenlijst van huizenzoekers en zullen potentiële kopers sneller doorklikken.

Val meer op in de resultatenlijst

Hoe? Heel simpel: het object vangt letterlijk de blik van de bezoeker. Door een blauw kleurtje, door meer ruimte in de resultatenlijst, door meer en grotere foto’s én door een plek waar je als makelaar een unieke eigenschap van je object kunt uitlichten. Iets wat niet direct zichtbaar is op foto’s, maar waarvan je weet dat het zoekers trekt. Bijvoorbeeld een zwembad, of een gunstige ligging om de hoek bij een basisschool of winkelcentrum.

Objectmarketing
Schrijftips voor een succesvolle Blikvanger

Wat maakt een goede Blikvanger? We helpen je op weg met een aantal prikkelende suggesties.

Lees meer

Je object wordt dus niet hoger geplaatst in de resultaten, maar de presentatie triggert serieus geïnteresseerden om door te klikken naar de objectpagina. Bovendien staat je logo bij de Blikvanger, wat bijdraagt aan de naamsbekendheid van je kantoor. Twee vliegen in een klap dus!

Lees ook: '‘Blikvanger is ons handelsmerk geworden’'

Vergelijk je prestaties

Om erachter te komen of je object goed presteert, kun je je eigen objectstatistieken in de funda desk naast de funda Barometer leggen. Daarin zie je wat het gemiddelde bereik, de interesse (het aantal keer dat een object wordt bekeken) en contact (aantal leads) is van vergelijkbare objecten in de regio. Dit zijn de drie fases die bezoekers op funda doorlopen voor zij een potentiële koper worden. Met Blikvanger zorg je ervoor dat meer mensen van de eerste stap, het bereik, terechtkomen in de volgende stap: interesse.

Funda Product
Verleid potentiële kopers met Blikvanger

Toon de unieke eigenschappen van jouw object met extra foto's en een tekst die nieuwsgierig maakt naar meer.

Vertel me meer