Meer inzicht in objectleads in Funda Desk 2.0
Contactaanvragen verrijkt met waardevolle informatie
Waarom deze aanpassing?
Als iemand via een object contact opneemt met jouw makelaarskantoor, krijg je hiervan een e-mail en zie je deze lead terug in Funda Desk. Uit feedback van makelaars bleek dat zij graag meer informatie willen over deze leads. Ook waren deze leads in Funda Desk 1.0 lastig te vinden. In Funda Desk 2.0 is dit allebei verbeterd. Zo helpen we je om leads sneller en beter te kwalificeren.
Wat is er veranderd?
Om je een beter beeld te geven van wie contact zoekt, zijn er drie extra (niet-verplichte) vragen toegevoegd aan het contactformulier:
Wat is het adres van de huidige woning?
Overweeg je je huidige huis te verkopen?
Heb je al financieel advies gehad?


In Funda Desk 2.0 vind je nu een nieuwe tab: ‘Contactaanvragen’. Hier staan per object alle binnengekomen leads overzichtelijk bij elkaar. Klik je op een lead, dan zie je direct de antwoorden op de aanvullende vragen – als deze ingevuld zijn. Ook in de notificatiemails die je krijgt na een ingevuld formulier zie je voortaan of deze informatie beschikbaar is. Zo weet je sneller hoe waardevol een contactaanvraag is.
Goed om te weten: de vragen in het contactformulier zijn niet verplicht om in te vullen.
Wat moet je hiervoor doen?
Niets. Deze uitbreiding is automatisch beschikbaar in Funda Desk 2.0.
Door deze informatie toe te voegen aan de contactaanvragen helpen we makelaars om inkomende leads nog beter te kwalificeren



