Wat jammer om uw reactie op deze manier te lezen. Ik denk dat we er met elkaar regelmatig over gesproken hebben wat er gebeurde, waarom het toch niet gelukt is (dat we een, achteraf, te optimistische waarde inschatting hebben gemaakt zullen wij zeker niet ontkennen) en wat een pech het is geweest dat een koper zich heel vroeg in het traject heeft teruggetrokken. Wij hadden het graag anders gezien maar we vinden het jammer dat u zegt dat er veel fouten gemaakt zijn terwijl we er met elkaar alles aan hebben gedaan om het wel gewoon voor elkaar te krijgen. Uiteraard respecteren wij uw mening en wensen wij u heel veel woonplezier in uw nieuwe woonomgeving.
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling