Het proces begon in mei en kwam door wat uitzoekwerk (ik verkocht het appartement namens mijn ouders) wat langzaam op gang maar eenmaal op gang was het heel erg prettig om met deze zeer bekwame en enthousiaste mensen te mogen samenwerken. Ik werd zeer goed op de hoogte van de vorderingen gehouden maar ook wat er ging gebeuren. Terugkoppeling werd er zeer regelmatig gegeven met bruikbare informatie. Ik heb constant het gevoel gehad dat ik met een gerust hart deze mensen hun ding konden laten doen terwijl ik normaal graag de controle wil houden maar dat was nu helemaal niet het geval. Daarom beveel ik deze makelaar oprecht van harte aan.
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling