Welwonend Makelaardij

de makelaar met kleur

Beoordelingen gemiddelde

9,5

Het gemiddelde is gebaseerd op 45 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 82% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Ray Gels
Stationsstraat 9
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Elly en Thomas zijn zeer vakkundig en geven goed advies. Ze zijn heel secuur en komen afspraken snel na, zijn erg behulpzaam en hebben een goed gevoel voor humor. Heel fijn om zaken te doen met zulke professionals.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Reactie van Welwonend Makelaardij
Wat fijn, deze beoordeling. Het was ook echt een voorrecht om met jullie samen te werken en ik kijk uit naar het koppie koffie op jullie nieuwe plekje :-)
Dhr. Arkel
Pelgrimsweg 98
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Het contact met de makelaar is zo fijn verlopen. Op al onze vragen kregen wij een duidelijk antwoord en waardevolle tips. Wat de verkoop ten goede kwam. We zijn zeer enthousiast over Welwonend makelaardij.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Reactie van Welwonend Makelaardij
Dank u dank u dank u. Wat super fijn om te horen en wat was het ook leuk met jullie om dit avontuur in te gaan. Jullie zijn samen beland op een prachtige nieuwe plek waar we al het vertrouwen hebben dat dat helemaal goed zit. En ! Jullie hebben de nieuwe bewoners ook weer blij gemaakt.
Jolanda Van wijk
Willem Frederik Hermansstraat 388
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Super makelaar, zowel Thomas als Elly en Esther zijn nauw betrokken en zeer kundig . Geven goed advies. Zeer aan te raden. Het zijn kanjers💪
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Reactie van Welwonend Makelaardij
Ook al was het af en toe best spannend, maar met elkaar is het weer mooi gelukt. Succes met de verbouwing in het nieuwe huis (wat vast weer prachtig wordt!) en tot binnenkort. Namens ons allemaal, Thomas, El en Esther.
Een funda gebruiker
Rembrandtlaan 23
9,5
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Het kontakt verliep soepel en gemoedelijk goede uitleg alles wat je van een makelaar verwacht en hij heeft er alles aan gedaan om voor ons een zo hoog mogelijke prijs te krijgen
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
8
Service en begeleiding
10
Reactie van Welwonend Makelaardij
Wat fijn dat na de eerste hobbel, we met elkaar toch een mooi resultaat voor elkaar hebben gekregen. Dank voor het vertrouwen en nu met rust in het hoofd jullie voorbereiden op het nieuwe huis. Thomas, Elly en Esther