Nieuw: Funda Desk 2.0 maakt jouw werk makkelijker

Sneller, efficiënter en gebruiksvriendelijker
Waarom deze aanpassing?
Funda Desk is al ruim twintig jaar het systeem waar je als makelaarskantoor je objecten en kantoor beheert, facturen bekijkt, promotieproducten koopt en inzicht in de markt krijgt. En dat het systeem al twintig jaar meegaat, dat merk je. Je kent de weg, maar de navigatie is complex, media uploaden duurt lang en de woning staat live voordat de verkoper heeft kunnen meekijken.
En uit onderzoek onder makelaars blijkt: minder tijd besteden aan objecten publiceren is een van de grootste behoeften om efficiënter te werken. Tijd voor een nieuw systeem dat je werk makkelijker maakt.
Wat is er veranderd?
Funda Desk 2.0 is een nieuw systeem met nieuwe én verbeterde functionaliteiten die tijd besparen:
Publicatie voorbereiden
Je kunt direct aan de slagmet een object in Funda Desk 2.0, ook als de CRM-gegevens nog niet binnen zijn. Die koppelt Funda Desk 2.0 automatisch aan het object zodra ze beschikbaar zijn.Preview checken en delen
Bekijk vóór livegang een complete preview van je publicatie op Funda mét plattegrond, 360° foto’s en 3D tours. Handig om te checken en eventueel te delen met je klant.Voeg sneller media toe
Media toevoegen gaat in Funda Desk 2.0 een stuk makkelijker en sneller door directe integraties met Cloudpano en Floorplanner.Meer overzicht bij publicatie
Alle stappen staan overzichtelijk op één pagina: presentatiepakket kiezen, media toevoegen, optioneel nog een promotieproduct instellen en publiceren maar.Samenwerken met medialeveranciers
Koppel je medialeverancier eenmalig en deze kan direct plattegronden en 360° foto’s aan het juiste object toevoegen via Floorplanner en Cloudpano.
We breiden Funda Desk 2.0 continu uit met nieuwe en verbeterde functionaliteiten. Via deze platform updates houden we je hiervan op de hoogte.

Funda Desk 1.0

Funda Desk 2.0
Wat moet je hiervoor doen?
We introduceren Funda Desk 2.0 in fases bij makelaarskantoren. Elke maand nodigen we een groep kantoren uit om Funda Desk 2.0 te gaan gebruiken. Je ontvangt hier vanzelf een uitnodiging voor met alle informatie om snel en makkelijk over te stappen op Funda Desk 2.0.
Funda Desk 2.0 helpt makelaars om sneller en efficiënter te werken, met meer grip op de publicatie én daarmee een betere service richting de klant.



