Tips
Succesvol klanten vinden en behouden
Funda is hét marketingplatform als het gaat om het genereren van leads voor jouw kantoor en diensten of voor je objecten. Ga aan de slag met alle tips & tricks, zorg dat je nog beter gevonden wordt en vergroot je klantenbestand.
Kantoor & Diensten
Lees meer
Woningzoekers rond Eerbeek kunnen niet om de advertenties van Gert-Jan Scholte Makelaardij heen.
Kantoor & Diensten
Lees meer
Hoe JIP makelaars zich onderscheidt als merk
JIP Makelaars heeft een duidelijke missie: het kopen van een huis moet zo leuk mogelijk zijn.
Kantoor & Diensten
Lees meer
Via social media toont DOOR Martijn lokale betrokkenheid
Social media zijn bij uitstek geschikt om je lokale betrokkenheid te laten zien, vindt DOOR Martijn, bijvoorbeeld rondom feestdagen.
Objectmarketing
Lees meer
De eerste dagen op funda zijn de belangrijkste
Hoe maak je slim gebruik van de bezoekerspiek tijdens de eerste dagen dat je object op funda staat?
Objectmarketing
Lees meer
‘De nieuwbouwcampagne leverde direct tien inschrijvingen op’
Makelaar Daniëlle zocht lang naar de juiste advertentiestrategie om nieuwbouw in een klein dorp te promoten.
Objectmarketing
Lees meer
‘Het was een logische keuze om voor Premium te gaan’
Makelaar Madeleine Buise kiest standaard voor Premium. ‘Nu het aanbod stijgt, wil je extra opvallen.’
De accountmanagers van funda zitten boordevol tips en ervaringsverhalen. Ze delen ze graag met je in hun maandelijkse blog.
11 artikelen
Blog
Lees meer
Bedrijfsmakelaars kunnen meer uit funda in business halen
Blog | Accountmanager Jeroen Blom: ‘Met Premium lopen bedrijfsmakelaars voor op hun concurrenten’.
Blog
Lees meer
Bij expats valt nog een wereld te winnen
Blog | Nieuwbouwspecialist Sef van Vlijmen geeft je een gouden tip die nog maar weinig makelaars kennen.
Blog
Lees meer
Ken jij alle ins en outs van funda al?
Blog | Accountmanager Olivier Vis: ‘Makelaars weten niet altijd hoe ze funda het beste in kunnen zetten.’
Blog
Lees meer
De frisse blik van een nieuwe accountmanager
Blog | Accountmanager Mara van der Sloot: ‘Elke makelaar heeft iets unieks. Alleen communiceren ze dat vaak niet.’