Tips
Succesvol klanten vinden en behouden
Funda is hét marketingplatform als het gaat om het genereren van leads voor uw kantoor en diensten of voor uw objecten. Ga aan de slag met alle tips & tricks, zorg dat u nog beter gevonden wordt en vergroot uw klantenbestand.
Kantoor & Diensten
Lees meer
JIP Makelaars heeft een duidelijke missie: het kopen van een huis moet zo leuk mogelijk zijn.
Kantoor & Diensten
Lees meer
Via social media toont DOOR Martijn lokale betrokkenheid
Social media zijn bij uitstek geschikt om je lokale betrokkenheid te laten zien, vindt DOOR Martijn, bijvoorbeeld rondom feestdagen.
Kantoor & Diensten
Lees meer
Zo creëert u een herkenbare, eigen communicatiestijl
Stem uw communicatiestijl af op de unieke eigenschappen van uw kantoor met de tips van funda’s creatief strateeg.
Objectmarketing
Lees meer
‘De nieuwbouwcampagne leverde direct tien inschrijvingen op’
Makelaar Daniëlle zocht lang naar de juiste advertentiestrategie om nieuwbouw in een klein dorp te promoten.
Objectmarketing
Lees meer
‘Het was een logische keuze om voor Premium te gaan’
Makelaar Madeleine Buise kiest standaard voor Premium. ‘Nu we merken dat het aanbod stijgt, wil je extra opvallen.’
Objectmarketing
Lees meer
Bereik tot 5,5 keer meer mensen met Woning in beeld
Ontdek hoe je met Woning in beeld maar liefst 2,5 tot 5,5 keer meer huizenzoekers bereikt.
De accountmanagers van funda zitten boordevol tips en ervaringsverhalen. Ze delen ze graag met u in hun maandelijkse blog.
10 artikelen
Blog
Lees meer
Bij expats valt nog een wereld te winnen
Blog | Nieuwbouwspecialist Sef van Vlijmen geeft je een gouden tip die nog maar weinig makelaars kennen.
Blog
Lees meer
Ken jij alle ins en outs van funda al?
Blog | Accountmanager Olivier Vis: ‘Makelaars weten niet altijd hoe ze funda het beste in kunnen zetten.’
Blog
Lees meer
De frisse blik van een nieuwe accountmanager
Blog | Accountmanager Mara van der Sloot: ‘Elke makelaar heeft iets unieks. Alleen communiceren ze dat vaak niet.’
Blog
Lees meer
Een verkoper met onrealistische verwachtingen
Blog | Accountmanager Jeroen Blom legt uit hoe je te hoge verwachtingen van je klant managet.