
Genereer leads voor je project
Trek geïnteresseerden tijdens je actieve verkoopfase. Met een positie tussen de zoekresultaten val je op in de resultatenlijst, hét punt waar zoekers op focussen.

4,6 miljoen bezoekers per maand en van de serieuze zoekers overweegt 74% nieuwbouw
Woningzoekers bereiken die zoeken in jouw regio en prijssegment
Opvallen bij oriënterende en serieuze zoekers in alle fases van je project
Meetbare resultaten via je eigen campagnedashboard
Wat wil jij uit Funda halen? Kies voor één focus of combineer mogelijkheden voor extra impact.
Snel schakelen? Stuur een bericht via Whatsapp.

Trek geïnteresseerden tijdens je actieve verkoopfase. Met een positie tussen de zoekresultaten val je op in de resultatenlijst, hét punt waar zoekers op focussen.

Zorg dat jouw project top-of-mind is vanaf de eerste vooraankondiging. Spring in het oog met een grote sticky positie naast de zoekresultaten en de kaart.
Dat kan óók. Met Toppositie adverteer je met een vast format bovenaan de zoekresultaten, en stel je zelf de regio in waarin je adverteert, direct in Funda Desk.
In elke fase van een nieuwbouwproject speelt iets anders: eerst wil je interesse genereren, later verkoop stimuleren. Bij Funda stemmen we de campagne af op waar je project nú staat.


Samen bepalen we in een korte Teams-call de effectiefste strategie en targeting voor jouw doel.

We sturen je vrijblijvend een concreet voorstel met de beste posities en middelen binnen jouw budget.

Gebruik je eigen banners of laat ons ze gratis maken met onze AI-bannertool.

Na akkoord gaat je campagne live. Volg de resultaten live in je persoonlijke dashboard.
Laat ons weten wat je wil bereiken met Funda. Onze consultants denken graag vrijblijvend met je mee over de beste aanpak.
Wij bepalen samen jouw doelgroep en op basis hiervan richten wij de campagne in en sturen wij een voorstel op maat. Vervolgens kijken we samen naar de boodschap en inrichting van de campagne, en delen we inzichten via jouw campagne dashboard.
Een nieuwbouwcampagne verschijnt op meerdere posities bij de resultatenlijst. We tonen je campagne bij bezoekers die zoeken op koop, huur of nieuwbouw – afhankelijk van jouw wensen. De advertentie wordt alleen getoond wanneer een zoekopdracht aansluit bij jouw nieuwbouwproject, zodat je altijd zichtbaar bent voor een relevante doelgroep
Wij meten het aantal vertoningen en kliks, maar inschrijvingen op de projectwebsite kunnen wij niet inzien. Wel kunnen wij UTM-tags inzetten, hiermee kun je het zoekgedrag van mensen die op de advertentie klikken op jullie eigen website volgen.
Gemiddeld zien we dat een looptijd van twee of drie maanden de beste resultaten oplevert.
Met een campagne vergroot je je bereik binnen een relevante doelgroep en val je extra op tussen de resultaten. Dit vergroot de kans op kwalitatieve leads. Bovendien kunnen we inzichtelijk en meetbaar maken hoeveel interesse er is in het project, zodat je gericht kunt bijsturen en het maximale rendement uit je campagne haalt.