

Kindt + Biesbroeck Vastgoed en Beheer
GIVING YOUR PLANS ROOM TO GROW. FOR 50 YEARSOverview
9.2
67 reviews
9
Employees
Vastgoed Nederland
Association
Considering selling?
Have a no-obligation chat with Kindt + Biesbroeck Vastgoed en Beheer, and get a feel for what your home might be worth in today's market.
Get tailored adviceServices & characteristics
Sale
Purchase
Rental
Hire
Appraisals
Financial advice
Purchase, sale, valuation or mortgage? Renting or letting? At Kindt+Biesbroeck, it’s all possible. We combine expertise, experience, and up-to-date knowledge of the market. As the largest real estate agency in the region, with 50 years of experience.
Specialisations
Business space, Investing, Special management (living), Expat broker, Offices, Social real estate, Monument, New construction, Stores, Recreation
Certificates
NWWI,
NRVT,
SCVM,
WFT
Languages
Dutch, English, German

Description
Association
This office is a member of Vastgoed Nederland.
Vastgoed Nederland is the association for Dutch real estate professionals. The affiliated professionals all work in a professional group within the real estate sector.
Read moreCustomers say
Seller in 2025
Employees
- Paul SamanReal Estate Agent (Director)
- Jeroen VerstraetenReal Estate Agent (Director)
- Guido TolhoekReal Estate Agent
- Michèle PicavetReal Estate Agent
- Kiki GeelenReal Estate Agent
- Lioda van DrongelenOffice Manager
Reviews
The average score is based on 67 reviews in the last 24 months.
Last year, the agent invited 75% of their customers to write a review.
How are these reviews calculated? Read more
A seller
•9.0
Uitstekende en vriendelijke makelaar, deskundig en een goed bestand van mogelijk geinteresseerde kopers; echt aan te raden
A seller
•10.0
Alles werd super goed geregeld door onze makelaar. Van begin tot eind was er steeds contact. Hebben ook waardevolle tips gehad. We zijn dus erg tevreden hoe het is gelopen.
A seller
•5.5
Woning is verkocht voor de prijs die gesteld werd, dus dat was goed uiteindelijk. Ook tevreden over het prijs advies, dit sloot echt wel aan op de markt. De service was echter niet wat het moest zijn. Eerst hebben we een bod zonder voorwaarden geaccepteerd. Toen bleken er weer wel voorwaarden aan te zitten, maar dat het zeker goed zou komen binnen de 6 gestelde weken. Het lag niet aan de makelaar, oké, voordeel van de twijfel. Toen werden de 6 weken niet gehaald omdat de taxateur pas in week 5 was ingeschakeld. Bij navraag hierover gaf de makelaar aan geen betrokkenheid te hebben na het tekenen van het koopcontract. Toen ik aangaf dat ik dit bijzonder vond omdat dan niemand onze belangen van het contract naleeft, is hier geen reactie op gekomen. Onze makelaar was op een belangrijk moment van het proces op vakantie zonder dit aan ons door te geven (prima, mits er een goede overdracht naar collega’s is). Toen we naar kantoor belden kon niemand ons iets zinnigs vertellen en moesten we wachten tot ze terug was. Toen onze makelaar weer terug was kregen we geen excuses aangeboden, we kregen vooral te horen waarom het niet haar schuld was en dat ze wel een overdracht had gedaan en dat het heel slecht was van haar collega’s dat ze niet op de hoogte waren. Volwassenheid zou zijn door namens het kantoor te spreken, een klant heeft er niet zoveel aan dat jij het intern goed hebt gedaan maar dat de klant geen antwoord kon krijgen. Toen er toch een periode van 6 weken onder voorbehoud begon zou je verwachten dat er een strategie wordt afgestemd; gaan we nog bezichtigen doen of bewust juist niet? Zo’n gesprek heeft nooit plaatsgevonden. Mooi dat het huis uiteindelijk verkocht is, maar de service was gewoon ondermaats. Ik denk dat een nieuwsgierige houding naar klanttevredenheid en hier ook wat mee doen de meeste problemen kan oplossen in plaats van te focussen op zichzelf verdedigen.
Office details
4537 AJ Terneuzen
- Mo09:00 - 12:30, 13:00 - 17:00
- Tu09:00 - 12:30, 13:00 - 17:00
- We09:00 - 12:30, 13:00 - 17:00
- Th09:00 - 12:30, 13:00 - 17:00
- Fr09:00 - 12:30, 13:00 - 17:00
- SaClosed
- SuClosed

Social media