Vanaf de 1e afspraak met makelaar Geert -Jan van de Meer blijkt hij zich goed ingeleefd te hebben in onze omgeving en heeft ook een duidelijk boekwerkje bij zich ter onderbouwing van de prijs die hij ons huis waard vindt. Meteen na de bezichtigingen belde hij ons op om het te bespreken. Als er biedingen waren wist hij dit goed en duidelijk op ons over te brengen. Als verkoper ben je wel eens ongeduldig (logisch toch) maar Geert -Jan zijn stelling “ de dag is pas om als de zon onder gaat” kwam meerdere malen uit. Bezichtigen doet hij altijd wanneer de koper dit wenst op zaterdag, in de avond het maakt hem niets uit. De koper wil hij ook graag goed en duidelijk informeren en maakt daar ook tijd voor vrij. Geert wist in bijna 5 weken ons huis te verkopen. Wij zouden gezien bovenstaande zijn makelaarskantoor dan ook bij iedereen aanbevelen. Geert bedankt, we gaan je nog missen. Groetjes van Bart en Monique Laarman.
Read full review
Close review