Beste mevrouw Van de Sande,
Bedankt voor uw beoordeling en we snappen de teleurstelling bij u na zo'n lang traject.
We zijn blij dat u ons aanbeveelt bij anderen en dat u tevreden was over de snelheid van reageren en onze vakkundigheid.
Het komt nu echter over alsof wij debet waren aan langere verkooprijs. En dat was natuurlijk niet zo.
De bottleneck was de prijs. De beginprijs was namelijk veel en veel te hoog. We hebben u zelfs vooraf behoed voor een nog hogere vraagprijs. Later heeft u eigenlijk nimmer onze prijsadviezen opgevolgd. We hebben u meerdere malen geadviseerd de vraagprijs - die veel te hoog was - te verlagen maar telkens koos u ervoor het zo te laten of toch een lagere prijsverlaging toe te passen. We waarschuwden u er nog voor dat naarmate de tijd zou voortduren de opbrengst zou meedalen (a.g.v. imagoschade), hoeveel energie en tijd we er ook staken.
Uiteindelijk is uw appartement - gelet op de omstandigheden - nog voor een mooie prijs verkocht en schuilt de teleurstelling meer in uw eigen verwachting vooraf dan in wat marktconform was in de praktijk.
Afijn, de volgende keer zult u het wellicht toch wel anders doen.
Met groet,
KIN Makelaars
Read full review
Close review