Nog nooit zo’n ploeg langs elkaar heen werkende, zomaar iets zeggende, bij checken of doorvragen 7 van de 10 keer jokkende, op de essentiële zaken falende (vaak domweg zaken vergeten), incompetente mensen bij elkaar gezien.
Bij commentaar is het altijd iemand anders’ schuld. Glashard passief agressief ontkennen dat ze niet hebben gezegd of gedaan wat hen wordt verweten is geen uitzondering.
Je moet ze tijdens het hele proces voortdurend wijzen op gemaakte afspraken en belangrijke niet te vergeten details.
Timo Greeven verzekerde mij in zijn verkooppraatje (met twee ordners vol schema’s met cijfers hoe goed zij en hoe slecht de concurrentie is) dat die details bij hen in goede en professionele handen zouden zijn.
Ik heb zijn medewerkers zelf bij check, check, dubbelcheck 3 van de 4 keer moeten wijzen op die details en gemaakte afspraken.
Bij gespotte fouten geven zijn medewerkers vaak de schuld aan een ander of verzinnen een smoes. Ik heb Danique Vermeulen zelfs eens “ik had mijn telefoon vergeten” horen gebruiken op de vraag “waarom heb je mij dan niet even gebeld om dat te vragen?”.
Ik heb al het app- en mail-verkeer bewaard. Eén grote verzameling van onjuistheden, onbeheerst gepraat en draaien om het geven van antwoord op de gestelde, voor hen vaak, ongemakkelijke vraag.
Een dikke onvoldoende.
Read full review
Close review