Wij hebben de samenwerking met G&O Makelaars als zeer positief ervaren. Vanaf het eerste moment zijn wij goed begeleid in het verkoopproces van onze woning. De makelaar nam ons stap voor stap mee, gaf duidelijke informatie en hield ons goed op de hoogte van de ontwikkelingen.
De communicatie was prettig, professioneel en betrouwbaar. Tot aan het laatste moment verliep alles goed en hebben wij het gevoel gehad dat we in goede handen waren. De begeleiding, betrokkenheid en deskundigheid hebben wij zeer gewaardeerd.
Al met al kijken wij met een heel goed gevoel terug op het traject. Voor ons verdient G&O Makelaars dan ook een dikke voldoende en wij zouden hen zeker aanbevelen.
Read full review
Close review