Wat ontzettend lief om dit te lezen, dank jullie wel! Het was een groot plezier om jullie te mogen begeleiden bij zowel de verkoop van jullie prachtige landelijke woning aan de Grote Sloot naar jullie nieuwe huis. Jullie wonen nu heerlijk centraal, alles lekker gelijkvloers, en kunnen genieten van het gemak van dichtbij alles wat je nodig hebt.
Heel erg bedankt ook voor de prachtige roos die jullie in de tuin hebben geplant — ik ben benieuwd hoe mooi hij zal bloeien deze zomer! Voor mij was het een genoegen om dit samen met jullie te doen — jullie zijn geweldige mensen om mee samen te werken!
Met vriendelijke groet,
Kim Boontjes
Read full review
Close review